DUYURULAR

GÜNCEL ! 27.DÖNEM POLİS ADAYI ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE
  10 Kasım 2021

27.DÖNEM POMEM EĞİTİMİ İÇİN MÜDÜRLÜĞÜMÜZE

PLANLANAN ADAY ÖĞRENCİLERİN DİKKAT EDECEĞİ HUSUSLAR!

 

1) Adaylar geçici kayıt işlemlerinin tamamlanabilmesi için 14 Kasım 2021 Pazar günü saat 10:00’ da Müdürlüğümüzde hazır bulunmaları gerekmektedir. Kayıt işlemleri aynı gün saat 17:00 itibariyle sona erecektir. Adayların planlandıkları POMEM’ lerde gerçekleştirilecek işlemler ile ilgili duyuru ve ilanları takip edebilmek için mobil telefonlarının sürekli açık bulundurmaları ve www.bursapomem.pa.edu.tr internet sitesinde yer alan duyurular kısmını sürekli takip etmeleri gerekecektir.

 

2) Adaylar geçici kayıt işlemi gerçekleştirildikten sonra intibak eğitimi yapılacaktır. Ayrıca geçici kayıtlarını yaptırdıkları andan itibaren adaylar okulumuzda yatılı olarak kalacaklardır.

 

I- KAYIT İÇİN ADAY ÖĞRENCİLERİN YANINDA GETİRMESİ GEREKEN EVRAKLAR

 

1-Polis Akademisi Başkanlığının internet sitesinden tebliğ edilen yüklenme senedi adaylar tarafından doldurularak notere onaylattırılacak, yüklenme senetleri kayıt esnasında Müdürlüğümüze teslim edilecektir. Yüklenme senedinin kefaletname bölümünde müteselsil kefilin taahhütte bulunacağı meblağ Polis Akademisi Başkanlığının internet sitesinden duyurulacaktır.

 

2-Adaylar (1) adet ikametgâh belgesi (güncel adres) getireceklerdir. Evli olan adaylar hem kendilerine hem de eşlerine ait birer adet E-Devlet Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ve evlilik cüzdanlarının aslı ile ilk 4 (dört) sayfasının 2 adet fotokopisi, getireceklerdir.

 

3-Adaylar Ek’te sunulan Öğrenci Özlük Bilgi Formunu eksiksiz bir şekilde mavi tükenmez kalemle okunaklı olarak doldurup imzalı bir şekilde getireceklerdir.

 

4- Adaylar mezun oldukları lise ve dengi okullar için 2008 yılı ve öncesinde lise mezunu olan ve hazırlık sınıfı okuyup, liseyi 4 yıl okuyanlar (meslek, teknik lise, öğretmen lisesi, vb) diplomasında 4 yıl, 1+3 yıl, 3+1 yıl, hazırlık + 3 yıl ibaresi olanlar varsa diploma aslını veya onaylı örneğini, yoksa mezun olduğu okuldan alınacak imzalı ve mühürlü ayrı bir belgeyi (2) adet fotokopileri ile birlikte getirilecektir. (Lise eğitimini 2009 ve sonrasında bitiren adaylar için 5 yıllık lise bitirmiş olanlar diploma ve/veya hazırlık belgesi (2 suret) getirecektir.)

 

5-Mezun olduğu üniversiteye ait diplomasının aslı veya onaylı örneği ve (2) adet fotokopisi, diploması düzenlenmemiş olanların ise geçici mezuniyet belgesinin aslı ve iki (2) adet fotokopisi (YÖK tarafından kabul edilen Yurtdışındaki Yüksek Öğretim Kurumlarından Mezun olanlar için olanlar denklik belgesi) (Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite/ enstitü /yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini) getireceklerdir.

 

6- Askerlik hizmetini yapmış olan adaylar Terhis Belgesi’ nin aslı ve 2 adet fotokopisi ile ayrıca güncel tarihli alacakları e-devlet çıktılarını beraberinde getireceklerdir.

Askerlik hizmetini yapmamış olanlar; askerlik ile ilişiklerinin olmadığını gösterir Askerlik Şubesinden alınan, onaylı, güncel tarihli belge temin ederek getireceklerdir.

 

 

Askerlik hizmetinden muaf veya askerliğe elverişli olmayan adaylar Muaf Belgesi’ nin aslı ile beraber 2 adet fotokopisini getireceklerdir.

1111 Sayılı Askerlik Kanunun 10’uncu maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılan adaylardan ise Askerlik Durum Belgesinin aslı ile beraber fotokopisi

 

Askerlik sırasında ya da sivil hayatta geçirilen ameliyata ilişkin raporların, askerliğe elverişli olmadığına dair; aldıysa hava değişimine dair tüm raporların getirilmesi gerekmektedir.

 

7- Nüfus Cüzdanının aslı görülmek kaydı ile 4 adet fotokopisi,

8-Sürücü Belgesi Fotokopisi 2 Adet,

10- Adayın kendisi ve evli ise eşi ad – soyad değişikliği yaptırmış ise buna ilişkin mahkeme kararının aslı veya onaylı sureti ve 1 adet fotokopisi9- Adayların 18 yaşını tamamladıktan sonra yapılan yaş düzeltmelerine ait onaylı belgeleri yanlarında getirmeleri gerekmektedir.

11-Adayın kendisine ve evli ise eşine ait Adli Sicil Kayıt belgesi 1 adet, kendisi veya eşi hakkında sonuçlanmış veya devam eden davası bulunanlar ilgili mahkemeden temin edecekleri davanın safahatını belirtir evrakların onaylı suretini getireceklerdir.

12-Şehit yakını ise belgesinin aslı / onaylı bir sureti ve 2 adet fotokopisi,

13-Son altı ay içinde çekilmiş 12 (on iki) adet biyometrik fotoğraf,

14- Kan Grubu Kartı (Ehliyet ve ya Nüfus cüzdanında yazıyorsa fotokopileri yeterli)

15- E- Devlet şifresi alarak aktif hale getireceklerdir.

16- Adaylar e-devlet üzerinden güncel tarihli HES kodları ve covid-19 aşı bilgi kartlarını alarak gelmeleri gerekmektedir.

17-Covid-19 tedbirleri kapsamında tüm adayların geçici kayıt tarihinden itibaren son 48 saat içinde alınmış negatif PCR test sonucu ve sonuç çıktısı ile birlikte geçici kayda gelmeleri gerekmektedir.

18- Covid-19 pozitif olan adaylar durumlarını gösterir raporlarının bir suretini Müdürlüğümüz e-posta adresine veya faks numarasına dilekçeleri ile birlikte göndermeleri gerekmektedir. (Adaylar dilekçe ve raporlarını okula giriş tarihi olan 14.11.2021 tarihinden önce de gönderilebilirler) Bu durumda bulunan adayların geçici kayıt işlemleri rapor süresinin bitiminde yapılacaktır.

 

 

NOT: Geçici kayıt esnasında istenilen belgelerin asıllarını getirmeyen adaylar noter onaylı tasdikli örneklerini verebilir. Eğitim öğretim tarihinin başlama tarihinde bu belgelerin asıllarını ibraz etmek zorundadır. Aksi takdirde kesin kayıtları yapılmayacaktır.

 

EK-Özlük Bilgileri Formu

 

II- ADAYLARIN İNTİBAK EĞİTİMİ İÇİN YANINDA GETİRECEĞİ MALZEMELER

 

1- Adayların yanlarında yeteri kadar mevsim şartlarına uygun sivil kıyafet getirmeleri uygun olacaktır. (Takım elbise getirmeleri gerekli değildir)

2- Spor Ayakkabısı ve Eşofman Takımı (koyu renkli)

3- Terlik, Pijama Takımı, iç çamaşırı

4- El ve banyo havlusu

5-Kişisel Bakım Malzemesi (Tıraş Malzemesi, Şampuan vb.) (kişisel bakım malzemeleri okulumuz kantininden de temin edilebilmektedir.)

6- Covid-19 tedbiri kapsamında kişisel kullanım için gerekli olabilecek malzemeler (Koruyucu maske ,el dezenfektanı, spreyi,

7- Diğer kişisel kullanım malzemeleri ( Müdürlüğümüz kantininde sigara satışı yapılmamaktadır. )

 

 

      III-KULLANIMI YASAK OLAN, GETİRİLMEYECEK EMANET ALINMAYACAK MALZEMELER

 

1- Adayların ses, görüntü ve depolama özelliği olan her türlü cep telefonu (Akıllı telefonlar dışındaki diğer cep telefonları getirilebilecektir) dizüstü veya tablet bilgisayarı, fotoğraf makinesi, kamera vb. elektronik cihazları okula getirmeleri yasaktır.

2- Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi

3- Her türlü yiyecek, içecek malzemesi ve su ısıtıcısı, ütü vb elektrikli aletler

4- Dr. raporu ve reçetesi bulunmayan bitkisel veya tıbbi ilaçlar ve her türlü tıbbi malzeme, spor besini,

5- Her türlü kesici ve delici aletler (ustura, açık jilet vb. getirilmeyecek)

6- Adayların alyans hariç her türlü takı ve aksesuarları getirmeleri ve takmaları yasaktır.

7- Her türlü siyasi ve ideolojik kitap, dergi vs. ve malzemelerini yanlarında getirmeleri yasaktır.

8- Müdürlüğümüz oto park alanının yetersiz olması nedeniyle adayların şahsi araçlarının Müdürlüğümüz yerleşkesine girişine izin verilmeyecektir.

 

 

BURSA POMEM İLETİŞİM BİLGİLERİ

 

Adres : Bursa POMEM Müdürlüğü / Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. No: 42 Yıldırım / BURSA

Telefon : 0 (224) 366 60 10 GSM-I : 0 (505) 318 16 50

E-Posta : bursapomem@egm.gov.tr GSM-II : 0 (507) 857 73 71

 

Bursa dışından gelecek olan öğrencilerimiz Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminalinden Burulaş’ a ait (18/B-98-99) numaralı otobüsleri kullanarak okulumuzun önünde bulunan durakta inebilirler.

****Öğrenci adaylarımızın Bursa POMEM internet sayfamızı ve Polis Akademisi Başkanlığının www.pa.edu.tr adresini sık sık takip etmeleri gerekmektedir.****

 

**Covid-19 tedbirleri kapsamında tüm adayların geçici kayıt tarihinden itibaren son 48 saat içinde alınmış negatif PCR test sonucu ve sonuç çıktısı ile birlikte geçici kayda gelmeleri gerekmektedir.**

 

NOT: Müdürlüğümüz yerleşkesi içerisinde banka ATM si bulunmadığından çay kahve vb. harcamaları için adayların yanlarında yeteri kadar nakit para bulundurmaları gerekmektedir.

 

Özlük Bilgi Formu

Haber Paylaş